Leder du efter virksomheder i Hjørring? Med Virksomhedsdata.com kan du hurtigt og nemt finde oplysninger om samtlige virksomheder i Hjørring – og i resten af landet for den sags skyld. Uanset om du leder efter en håndværker, en fotograf eller en mekaniker, så kan du bruge søgefunktionen på Virksomhedsdata.com til at finde det, du søger.

I Hjørring findes der et stort udvalg af virksomheder indenfor alle slags brancher. Leder du efter virksomheder indenfor en specifik branche, kan du med fordel bruge virksomhedsdata.com til at sortere virksomhederne efter branche.

Masser af data

Udover at fungere som en digital telefonbog med adresser og telefonnumre, er Virksomhedsdata.com også en omfattende database fyldt med informationer om de enkelte virksomheder. Du har bl.a. mulighed for at tjekke regnskaber, stamdata, lave listeudtræk og meget mere.

Disse funktioner er oplagte at benytte hvis du selv driver en virksomhed. På denne måde kan du nemlig blive klogere på din branche, og finde potentielle kunder og interessefællesskaber, ligesom du kan holde øje med dine konkurrenter.

Hold øje med dine konkurrenter

Hvordan går det for dine konkurrenter, og hvordan klarer din branche sig generelt? Ved at tage et kig i regnskaberne, kan du få masser af relevante oplysninger, som du kan bruge i dagligdagen. Virksomhedernes regnskaber afslører hvor virksomheden er på vej hen – og om du har grund til at være nervøs.

På Virksmohedsdata.com kan du finde regnskaber ganske gratis. Alle aktie- og anpartsselskaber har pligt til at indsende regnskab til det centrale virksomhedsregister, og herfra hentes data direkte til Virksomhedsdata.com.

Listeudtræk med potentielle kunder

Du kan også lave listeudtræk, hvor du kan få sammenkøre aktuelle data. Du kan f.eks. ønske at se en oversigt over samtlige tømrere i Hjørring, hvis netop tømrer vil være en relevant kunde for dig. Du kan også inddrage tømrere i nabobyerne til din liste, og herefter kontakte alle de potentielle kunder en efter en.

I dit dataudtræk kan du også vælge at fokusere på virksomheder af en vis størrelse, eller udelukkende kigge på mindre virksomheder, hvis disse passer ind i din kundestrategi.